۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85411904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: رفاقت ها با پایان انتخابات باید جایگزین رقابت ها شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امروز و با پایان رقابت های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید رفاقت و دوستی ها جایگزین شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته قزوین تصریح کرد: مردم میهن اسلامی ما بار دیگر و در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همت به خرج داده و به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کردند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای فراوانی نیز پا به میدان رقابت گذاشتند، تاکید کرد: همه زحمت کشیدند، چه آنهایی که رای آوردند و چه افرادی که رای نیاوردند اما زحمت کشیدند و فضای پرشور انتخاباتی را ایجاد کردند، به ویژه آنهایی که برای رضای خدا کار کردند و بریزو بپاش نکرده و صادقانه و جوانمردانه و با صداقت فعالیت داشتند و پیش خداوند نیز مهجور خواهند بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب مردم نیز بایستی نشان دهند که سرباز امام زمان (عج) هستند، خاطرنشان کرد: الحمدالله در استان قزوین و فضای کلی کشور نمایندگان شایسته ای انتخاب شدند و امیدواریم که منتخبان ملت وظایفشان را نسبت به مردم، مجلس و قانونگذاری و به ویژه نظارت ها به درستی انجام دهند و ضمن اطاعت از فرامین رهبری و عدم دخالت در جایی که نباید دخالت کنند و سفارشی مسوول برسر کار نیاورند، عمل کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نمایندگان جدید مجلس بایستی شایستگی های افراد مورد توجه شان باشد و سفارش های مقام معظم رهبری که می فرمایند و همچنین دین و عقل به ما می گوید، منتخبان مردم همه موارد را جدی بگیرند.

آیت الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در نزدیکی های سال نو قرار داریم، تاکید کرد: مساله محیط زیست برای همه آحاد جامعه باید بسیار مهم و حساس باشد و هر مسلمانی بایستی نگهبان محیط زیست و منابع طبیعی، آب، خاک و همه فرصت ها و نعمت هایی که خداوند به ما عطا کرده باشد تا بی جهت آنها را از دست ندهیم.

امام جمعه قزوین افزود: همه علایم و نشانه ها حکایت از پایان کار صهیونیست ها دارد و امیدواریم خداوند به برکت ماه مبارک رمضان، عیدی ماه رمضانی مردم محروم و ستم کشیده غزه و فلسطین را نابودی این سرطان بدخیم و جرثومه خشونت و آدم کشی قرار دهد و پیروزی را نصیب مردم بی پناه و بی خانمان، گرسنه و فقیر مردم غزه بفرماید.

وی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله امامی کاشانی، خاطرنشان کرد: آن مرحوم از منبری های اثرگذار در زمان طاغوت، مبارز و همراه امام راحل و مقام معظم رهبری بودند که به رحمت خدا رفتند و امیدواریم روحشان با انبیاء الهی محشور باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha