۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85410875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز استاندارد در لرستان

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85410875
آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز استاندارد در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل استاندارد لرستان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز اداره کل استاندارد در لرستان آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، وحید والی زاده مرادی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و نوروز و لزوم نظارت بیشتر بر مراکز توزیع، عرضه و فروش کالاها به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، نظارت ویژه استاندارد لرستان بر بازار شب عید و رمضان آغاز شد.

وی افزود: نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز فروش، بازرسی خدمات در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌، قالیشویی، رستوران‌، پایانه‌های اتوبوس‌رانی و ترمینال فرودگاه‌ها از جمله اهداف طرح عیدانه اداره کل استاندارد لرستان است همچنین مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل نیز مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند.

والیزاده مرادی با اشاره به تشدید کنترل و بازرسی‌های کالاها بر اساس طرح عیدانه و ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بر اساس ابلاغ سازمان ملی استاندارد کالاهای پرمصرف مربوط به ماه مبارک رمضان و عید نوروز توسط کارشناسان اداره کل نمونه برداری و جهت انجام آزمون به آزمایشگاه تائید صلاحیت شده ارسال خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha