۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85410353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم کراپ الوند هیچ شباهتی به فصل پیش نداشت

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85410353
تیم کراپ الوند هیچ شباهتی به فصل پیش نداشت

قزوین - ایرنا - تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان امسال با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول ۱۴ تیمی رقابت های لیگ برتر فوتسال جای گرفت در حالی که همین تیم سال گذشته این دوره از مسابقات را با عنوان سومی به پایان رسانده بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان، نماینده استان قزوین در مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان که در سال ۹۸ تاسیس شده بود، امسال دومین حضور متوالی خود را در این دوره از رقابت ها تجربه کرد.

نماینده قزوین در نخستین سال حضورش در لیگ برتر فوتسال فوق العاده ظاهر شد و با انجام ۲۶ دیدار و کسب ۵۶ امتیاز پس از تیم های مس سونگون و گیتی پسند توانست جایگاه سومی خود را به ثبت برساند در حال که انتظار می رفت این تیم در رقابت های امسال با جذب بازیکنان خوب و تعویض سرمربی خود بتواند جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

کراپ الوند اما در پایان رقابت های امسال لیگ برتر تنها با کسب ۱٠ برد، چهار تساوری و ۱۲ شکست و با کسب ۳۴ امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی این دوره از مسابقات جای گرفت.

مدیران این تیم در سال جاری این دوره از رقابت های لیگ و پس از کسب نتایج ضعیف در همان ابتدا ضمن قطع همکاری با رضا لک، سرمربی سابق خود، علیرضا افضل را که از سرمربیان سابق تیم های مس سونگون و گیتی پسند بود را به همراه ۲ بازیکن برزیلی جذب کردند اما این تغییرات نیز گره گشای کراپ نبود و در فاصله چند هفته تا پایان مسابقات بازیکنان برزیلی و علیرضا افضل نیز به طور توافقی از تیم جدا شدند.

حالا پس از پایان رقابت های بیست و پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال، هواداران کراپ این انتظار را از مدیران تیم دارند تا با عقد قرارداد با کادر فنی مجرب و تقویت تیم و همچنین با جذب بازیکنان تاپ و ملی پوش، فصل آینده لیگ را با قدرت بیشتری آغاز کرده و نتایج درخشانی را کسب کنند.

گفتنی است در بیست و پنجمین دوره مسابقت لیگ برتر، تیم گیتی پسند اصفهان با کسب ۷۳ امتیاز توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و پس از آن نیز تیم های مس سونگون و گل گهر عنوان های دوم و سوم را کسب کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha