امام جمعه اهل سنت بندرعباس: توانمندی‌های نظامی ما قدرت‌های جهانی را غافلگیر کرده است

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با اشاره به اینکه توانمندی‌های نظامی ما امروز توانسته قدرت‌های جهانی را بهت زده و غافلگیر کند، گفت: امروز پهبادهای ما در حوزه دریا و هوا توانسته است بر اطلاعات و بر بزرگترین ابرقدرت‌های جهان، غلبه کند و این نشان از افزایش قدرت دفاعی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیخ یوسف جمالی روز چهارشنبه در آیین الحاق تجهیزات و سامانه های رزمی دفاعی دریایی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: از این لذت می‌بریم که پهبادهای ما توانسته‌اند بسیاری از نیروهای نظامی قدرتمند بزرگ دنیا را حیرت‌زده کند و حتی دست نیاز بسیاری از کشورهای جهان به سمت نیروهای ما دراز باشد؛ که این امر با تکیه بر سنت‌های الهی و اعتماد به مردم محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ جنگ غزه، امید به خداوند متعال، خودباوری و اتکای به ایمان و معنویت و اعتماد نداشتن به قدرت‌های پوشالی بوده است، گفت: آنچه ما را دچار مشکل می‌کند در واقع مادی‌گرایی و دنیاگرایی بوده که اگر تابع برنامه‌ها و سنت‌های الهی باشیم، برایمان کافی بوده و هرگز با مشکل مواجه نمی‌شویم.

۴۲ دستاورد نوین دفاعی و نظامی با دستور فرمانده کل ارتش، به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه یکم امامت بندرعباس الحاق شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha