کیش در کنار سیستان و بلوچستان/ کیشوندان به کمک سیل‌زدگان آمدند

کیش- ایرنا- سازمان منطقه آزاد کیش برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان فراخوان داد.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، سازمان منطقه آزاد، نهاد امامت جمعه و جمعیت هلال احمر جزیره کیش در فراخوانی با یادآوری این که زندگی بسیاری از هموطنان تحت تاثیر سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، شماره حساب رسمی را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کردند.

در این فراخوان بر کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تحت «پویش همدلی و مهربانی» تاکید شده است.

بر همین اساس کیشوندان و گردشگران حاضر در کیش می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره شبا ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ IR و کد دستوری # ۱* ۱۱۲* واریز کنند.

همچنین در این فراخوان اعلام شده که مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمع آوری اقلام واقع در مسجد خاتم الانبیا( ص)، مسجد امام حسن مجتبی (ع) و میدان ساحل تحویل دهند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین گزارش معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان همچنان برای دسترسی به ۴۶ روستای سیل جنوب این استان با مشکل انجام می‌شود.

در هفته گذشته ۲ توده بارشی در استان فعال و در جنوب این منطقه بیشترین بارش‌ها اتفاق افتاد که با توجه به حجم زیاد بارش‌ها، سیلاب مناطقی را تحت تاثیر فعالیت خود قرار داد.

با شروع بارش‌های سیل آسا قطعی آب، برق و مسدود شدن راه‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان را شاهد بودیم که از همان ابتدای بارش‌ها دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی در آماده باش کامل در منطقه حضور پیدا کردند و به مردم خدمات خوبی ارائه دادند؛ کار امداد رسانی به روستاهایی که دسترسی به آن‌ها وجود ندارد از طریق بالگرد و قایق انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha