خط و نشان داودی برای المپیک؛ هدفم ثبت رکوردی جدید است

کیش- ایرنا- عضو تیم ملی وزنه برداری و سهمیه دار المپیک پاریس با اشاره به آمادگی خوب خود در آستانه آغاز بازی‌های المپیکی، گفت: نسبت به زمان باقی مانده آمادگی خوبی دارم و امیدوارم دل مردم ایران را شاد کنم.

علی داودی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه رقابت در المپیک پاریس بسیار سنگین خواهد بود، اظهار کرد: رقبای مطرحی از گرجستان، بحرین و ارمنستان پیش رو دارم؛ اما هدف اصلی من ثبت رکورد جدیدی از خود و شاد کردن دل مردم ایران با ایستادن در مقام نخست است.

وی ادامه داد: تقریبا ۵۰ روز تا برگزاری بازی‌های المپیک زمان باقیست و در این مدت باقی مانده تمامی تلاشم را برای دست یابی به بهترین نسخه از خودم به کار خواهم گرفت.

عضو تیم ملی وزنه برداری اردوی آمادگی در کیش را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: شرایط بسیار خوبی در کیش برای تیم ملی مهیا شد و تنوانستیم نهایت استفاده را برای کسب آمادگی بیشتر در این اردو داشته باشیم.

داودی بزرگترین چالش تیم ملی وزنه برداری را تجهیزات قدیمی عنوان کرد و گفت: متاسفانه تحریم‌های ناجوانمردانه سبب چالش در این حوزه شده که امیدواریم به زودی با تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان شاهد نوسازی در این حوزه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha