۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85408709
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۲۰ هزار همدانی در جشنواره ورزش شهروندی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85408709
مشارکت ۲۰ هزار همدانی در جشنواره ورزش شهروندی

همدان- ایرنا- معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان گفت: ۲۰ هزار و ۶۳۵ همدانی امسال در جشنواره‌های مختلف ورزش شهروندی مشارکت داشتند.

هادی بلوری روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه‌های ورزش شهروندی همدان در قالب جشنواره، مسابقات و همایش‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی بین بانوان و آقایان برگزار شد.

وی اضافه کرد: ورزش شهروندی همدان با رویکرد جدید و در راستای توسعه ورزش‌های عمومی و همگانی فعالیت خود را با هدف ایجاد شادابی، نشاط و سلامت جامعه ادامه داده است.

بلوری با اشاره به اینکه امروزه فقر حرکتی دامن گیر جوامع شده و کم ‌توجهی به ورزش مشکلاتی را برای اقشار مختلف به وجود آورده، از تمام شهروندان خواست سال آینده حضور چشمگیرتری در ورزش شهروندی داشته و از زیر ساخت‌ها و امکانات احیا شده بهره ببرند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تحقق اهداف ورزش شهروندی با حمایت شهردار و اعضای شورای شهر عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزش در مناطق مختلف مدیریت شهری با محوریت خانواده در اولویت اقدامات ورزشی قرار دارد.

وی افزود: ورزش شهروندی شهرداری همدان با گسترش ورزش در تمامی محلات همدان به ویژه مناطق کم‌برخوردار قدم بزرگی در عدالت اجتماعی برداشته است.

بلوری یادآور شد: ورزش شهروندی به واسطه ترویج فعالیت‌های بدنی در آحاد جامعه جزو سرمایه‌های مهم اجتماعی است که باید برای توسعه مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ورزش شهروندی همدان به لحاظ کارکرد درخشان و موثر جزو برترین‌های کشور است و توانسته به عنوان یک حرکت تاثیرگذار و مهم اجتماعی در سبد زندگی خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در نخستین دوره رقابت‌های کلانشهرهای کشور موسوم به «قهرمان شهر، شهر قهرمان» گفت: نایب قهرمانی تیم فوتسال شهرداری همدان ثمره برگزاری مسابقات ورزش شهروندی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha