هدیه وزیر بهداشت به اهالی خنج فارس / شادمانی خنجی ها

شیراز-ایرنا- با موافقت وزیر بهداشت، شبکه بهداشت و درمان خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان جدا و به دانشگاه علوم پزشکی شیراز الحاق شد که این تصمیم موجی از خوشحالی و امیدآفرینی در بین مردم منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، پس از موافقت وزیر بهداشت برای الحاق شبکه بهداشت و درمان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی، دکتر «علی صفری» را به سمت، «سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج" منصوب کرد.

این تصمیم موجی از خوشحالی و امید را در بین مردم این منطقه برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به وجود آورد تا حدی که صدا هلهله و شادی و فریاد ‌جمهوری اسلامی تشکر تشکر در شهر و روستاهای منطقه از جمله کوه دشت طنین انداز شد.

این گزارش حاکیست ، ساکنان شهرستان خنج سالها بود که این انتزاع را جزو مطالبه های جدی خود از دولتمردان داشتند که بالاخره پاسخ لازم را گرفتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی، دکتر «علی صفری» را به سمت، «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج» منصوب کرد.

در متن ابلاغ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه، خطاب به دکتر «علی صفری» به عنوان «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج» آمده است:

احتراما با عنایت به موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موضوع انتزاع شبکه بهداشت و درمان خنچ از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و الحاق آن به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بدینوسیله نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج» منصوب می شوید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر و همکاری کارکنان ، نسبت به انجام وظایف اجرائی محوله برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی اقدام و پیگیری لازم در خصوص موارد مرتبط با انتزاع، انجام و گزارش آن در اسرع وقت ارسال گردد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha