بیش‌از ۱۳ هزار ایثارگر شاغل در مازندران تبدیل وضعیت شدند

ساری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تبدیل وضعیت ۱۳ هزار و ۵۵۹ نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی این استان خبرداد.

سعید کهنسال روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در مقایسه با سایر استان های کشور، مازندران در استخدام و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران بهترین عملکرد را داشته است، افزود: این استان به لحاظ تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی، رتبه نخست کشوری را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه های اجرایی در ارتباط با تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر عملکرد مطلوبی داشته اند، اظهار داشت: پنج هزار و ۳۵ نفر از ایثاگران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۸۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۳ هزار نفر نیز در شهرداری‌های استان تبدیل وضعیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰۰ نفر از ایثارگران شاغل در شرکت گاز، ۱۰۷ نفر در جهاد کشاورزی، ۴۲ نفر در امور مالیاتی، ۳۵ نفر راه آهن، ۲۲ نفر در بانک مسکن و ۷۴ نفر نیز در استانداری مازندران مشمول قانون تبدیل وضعیت شدند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان باید بر اساس قوانین تعریف شده، نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل اهتمام بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: هم اکنون سه هزار و ۹۳۵ نفر از جامعه ایثارگری مازندران طبق استعلام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرایند نهایی تبدیل وضعیت را طی کرده اند و اسناد و مدارک آنها برای تبدیل وضعیت در سامانه ثبت، بارگذاری شده و کد استخدامی دریافت کرده اند.

بیش‌از ۱۳ هزار ایثارگر شاغل در مازندران تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید مازندران، موضوع اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران را از دغدغه های جدی عنوان کرد و گفت که برای رفع نگرانی این قشر از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهد شد.

کهنسال با عنوان اینکه در تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه ها، نگاه ما مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات است، افزود: رویکرد ما این است نه تنها در امر تبدیل وضعیت، بلکه شاهد اتفاقات خوبی در رابطه با اشتغال فرزندان معزز شاهد و ایثارگر باشیم.

به گزارش ایرنا، مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است. از مجموع شهدای این استان، سپاه ۲ هزار و ۱۶۹، بسیج مردمی چهار هزار و ۴۷۷، ارتش ۲ هزار و ۷۳۸، ناجا ۶۲۳، ۳۰ شهیده زن و ۳۶۳ شهید از سایر اقشار جان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha