۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85408604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی  در مدارس البرز توزیع شد

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از توزیع بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس و هنرستان‌های این استان خبر داد.

"حمید مسعودی " روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور در خصوص حرفه‌آموزی به دانش آموزان در هنرستان‌ها، توزیع تجهیزات نوین آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی در کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور تامین اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها را با جدیت دنبال می‌کنند و در سال تحصیلی جاری اعتباراتی برای خرید تجهیزات هنرستان‌های فنی استان البرز تخصیص داده شد.

مسعودی اضافه کرد: با این اعتبارات ۵۵۲ قلم تجهیزات و ماشین ابزار شامل تجهیزات رشته مکانیک،رایانه، چرخ خیاطی ، اتوبرقی و دوربین عکاسی برای هنرستان های البرز خریداری شده است.

وی گفت: اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات اداری و کمک آموزشی مدارس عادی از قبیل صندلی، نیمکت، فایل، کمد، تخصیص یافته که این تجهیزات در مرحله خرید و توزیع است.

مسعودی افزود: دولت سیزدهم در راستای ارتقای مهارت آموزی ، رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی و ایجاد نشاط در مناطق کم برخوردار برنامه ریزی کرده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha