۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85408591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۸ حادثه و آتش سوزی ماه گذشته در قرچک مهار شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85408591
۲۱۸ حادثه و آتش سوزی ماه گذشته در قرچک مهار شد

قرچک - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: در بهمن ماه امسال  ۲۱۸ مورد حادثه و آتش سوزی اعلام شده به این سازمان مهار شد.

به گزارش ایرنا، احمد موغاری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بهمن امسال ۲۱۸ مورد حادثه و آتش سوزی به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک اعلام شد که از این تعداد، ۵۲ مورد مربوط به اطفا حریق و ۱۶۵ مورد در ارتباط با امداد و نجات و بازدید ایمنی از اماکن مختلف است.

وی افزود: ۱۹ مورد محبوس در آسانسور، یک مورد نشت آب و آبگرفتگی، ۶ مورد زنده گیری حیوانات، هفت مورد تصادف وسایل نقلیه، هشت مورد حادثه انگشتر، پنج مورد نشست زمین و گودبرداری، ۱۸ مورد مشکلات مربوط به آتش سوزی سطل زباله، ضایعات و نیزار، ۶ مورد آتش سوزی کابل و ترانس برق، یک مورد حریق پارک جنگلی، درخت و فضای سبز، ۲ مورد حریق واحد صنعتی، کارگاه و کارخانه، پنج مورد حریق واحد تجاری، پنج مورد حریق واحد مسکونی، یک مورد مصدومیت، ۱۲ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه، یک مورد نشست گاز شهری و خودرو و چهار مورد سایر موارد است که توسط آتش‌نشانی قرچک به این حوادث رسیدگی شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و وقوع هر گونه حادثه که به حضور نیروهای آتش نشانی نیاز است، با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس حاصل کنند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha