۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85408331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در پیست تاریکدره همدان امکان پذیر نیست

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85408331
تردد در پیست تاریکدره همدان امکان پذیر نیست

همدان- ایرنا- بارش برف امروز /سه شنبه/ در همدان موجب بسته شدن پیست تاریکدره شد این در حالی است که اداره ورزش و راهداری برای برفروبی جاده گنج نامه – پیست تاریکدره هماهنگی لازم را انجام داده بودند که بارش برف این اقدام عملیاتی را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیست اسکی تاریکدره همدان امروز به دلیل حجم بالای بارش برف بازهم تعطیل شد و تردد در این مسیر امکان پذیر نیست.

رئیس هیات اسکی همدان در این باره گفت: روز گذشته نشست هماهنگی برای پاکسازی جاده پیست از برف انجام شد اما امروز باتوجه به بارش‌های صورت گرفته، این برنامه عملیاتی نشد.

فاطمه آهنبر افزود: از روز گذشته اطلاع رسانی در خصوص باز بودن مسیر پیست از ساعت ۱۰ صبح امروز انجام شد اما اکنون از اسکی بازان درخواست می‌کنیم از تردد خودداری کنند چرا که امکان دسترسی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به هر حال باتوجه به وضعیت بارش‌ها و شرایط مسیر پیست، تابع دستورالعمل‌های اداره راهداری و دستگاه ورزش استان همدان هستیم تا مبادا جان اسکی بازان به خطر بیفتد.

آهنبر خاطرنشان کرد: پیست اسکی تاریک دره همدان هم اکنون به دلیل بارش برف و کولاک تعطیل است و برای ما مهمتر از بازگشایی پیست، امنیت جان اسکی بازان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا تاریکدره نزدیک‌ترین پیست به لحاظ موقعیت مکانی تا مرکز شهر به شمار می‌رود و کمتر از ۱۰ کیلومتر تا مرکز همدان فاصله دارد.

پیست اسکی تاریک دره همدان بعد از پیست دیزین و شمشک به عنوان سومین پیست مطرح و مجهز کشور در سال ۱۳۶۴ تاسیس و به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha