انقلاب در آغوش انگشتان آبی

ساوه - ایرنا - یازدهم اسفند است و انگشت سبابه را به رنگ آبی استامپ آغشته می‌کنم تا انگشتان من، تو و ما تبدیل به دستی قدرتمند برای درآغوش گرفتن دوباره انقلاب اسلامی و مشت آهنین بر دهان دشمنان ایران زمین شود.

به گزارش ایرنا، دشمن هرچه در توان داشت برای قهر ایرانی با صندوق رای بکار بست اما از این نکته غافل شد که این انقلاب، انتخاب همین مردم است و بدون شک هرجا لازم باشد برای عزت این آب و خاک آبی کردن یک انگشت که هیچ، جان را با خون رنگین خواهند کرد.

این مساله را نه فقط امروز که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ روز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، بلکه بارها و بارها در سنگ لاخ ترین برهه‌های تاریخ به ساکنان زمین ثابت کرده ایم و از این به بعد هرکجا لازم باشد در صحنه حاضر خواهیم شد.

انقلاب در آغوش انگشتان آبی
حضور بانوی ساوجی با پنج فرزندش در شعبه اخذ رای مسجد انقلاب شهرستان ساوه

با والدینم آمده ام تا این تکلیف سیاسی را که در آینده برعهده ام خواهد بود را از همین الان بیاموزم.

همانطور که آتنا دختر ۱۳ ساله ای که با پدر و مادرش پای صندوق های رای در مسجد امام حسین (ع) ساوه حضور یافته و به خبرنگار ایرنا می گوید: با والدینم آمده ام تا این تکلیف سیاسی را که در آینده برعهده ام خواهد بود را از همین الان بیاموزم.

بانویی که با دختر ۱۰ ساله اش پای صندوق های رای حاضر شده است این حضور را برای تاثیر در سرنوشت کشور و آموزش این وظیفه بزرگ به دخترش معنی می کند.

یا کارگری علی رغم تمام دغدغه های زندگی کارگری اش مشکلاتش را بهانه ای برای رای ندان نمی داند و این امر مهم را وظیفه ذاتی خود می داند.

حضور در شعبات مختلف اخذ رای در سطح شهر ساوه و گفت و گو با قشرهای مختلف شرکت کننده در انتخابات، برای من یاد آور این بیت شعر است که شاعر می گوید "قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود".

این دریا که قطره های آن در ساوه با حضور همه آحاد مردم پای صندوق های رای همچون مادری با پنج فرزندنش، رای اولی های پر از شور و اشتیاق، پیرمردان و پیرزنانی عصا به دست و جوانانی امید وار و پرتلاش در راه آبادانی کشور جمع می شود یا پدر و مادرانی که با آوردن فرزندانشان پای صندوق های رای بذر مشارکت را وجود آنها می کارند تا در نهایت تبدیل به دریایی شود که دشمنان را غرق کند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفندماه در حال برگزاری است.

مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۲ نامزد این حوزه انتخاب می کنند.

این ۲ شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رای دارد؛ و آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه همزمان با سراسر کشور در حال اخذ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha