نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه و زرندیه اعلام شد + فیلم و 
جزئیات

ساوه - ایرنا - فرمانداری ویژه ساوه آگهی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان و زرندیه را منتشر کرد که بر این اساس، حجت الاسلام «محمد سبزی» با کسب ۱۸ هزار و ۸۸ رای به عنوان منتخب مردم این مناطق برای دومین دوره متوالی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فرمانداری ساوه، در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام محمد سبزی با ۱۸ هزار و ۸۸ رای از ۸۷ هزار و ۴۵۷ رای ماخوذه صحیح از سوی مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه برای دومین بار به عنوان نماینده این شهرستان‌ها انتخاب شد.

در اطلاعیه فرمانداری ساوه آمده است: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه برگزار شد و ۹۵ هزار و ۹۵۴ نفر از واجدان شرایط هر ۲ شهرستان در این انتخابات شرکت کردند.

در این انتخابات فتح‌اله حقیقی با ۱۰ هزار و ۲۸۴ رای، امساعیل میرجانی با ۱۰ هزار و ۳۲ رای، علی‌اکبر کریمی با ۹ هزار و ۷۸۱ رای، سعید محمودی با هشت هزار و ۱۸۷ رای و زهره منوچهری با پنج هزار و ۷۷۹ رای و محسن فیاضی با چهار هزار و ۳۴۲ رای در رتبه‌های دوم تا هفتم این رقابت قرار گرفتند.

در اطلاعیه فرمانداری ساوه آمده است: هم‌اکنون در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان ساوه آماده قبول شکایات است.

در ضمن به استناد تبصره‌های یک، ۲ و سه ماده مذکور کسانیکه از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کرده و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن ( در صورت داشتن تلفن ( و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتیکه شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است .

مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌ صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۲ نامزد این حوزه انتخاب کردند.

این ۲ شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رای داشتند، و آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه اخذ شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha