پایان رزمایش چند ملیتی در پاکستان

تهران- ایرنا- ارتش پاکستان پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از پایان یک رزمایش چند ملیتی سه روزه که با شرکت ۲۰ کشور جهان در این کشور برگزار شد، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: مراسم اختتامیه هفتمین رزمایش «روح تیمی ارتش پاکستان – ۲۰۲۴» در پادگان خاریان در استان پنجاب در شمال شرق این کشور به ریاست عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان برگزار شد.

فرمانده ارتش پاکستان در سخنرانی خود از تیم‌های شرکت‌کننده در این رزمایش به دلیل عملکرد حرفه‌ای، استقامت جسمانی و روحی و به نمایش گذاشتن روحیه بالا در مراحل مختلف آن، قدردانی کرد.

ناظران بین‌المللی و وابستگان دفاعی کشورهای شرکت‌کننده در این رزمایش سه روزه که با شرکت ۲۰ کشور در منطقه نیمه کوهستانی پنجاب پاکستان برگزار شد، در این مراسم حضور داشتند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، هفت تیم از ارتش پاکستان و ۱۵ تیم از ترکیه، آمریکا، بحرین، اردن، قزاقستان، عربستان سعودی، مالدیو، مراکش، قطر، ازبکستان، سریلانکا و تایلند در این رزمایش بین‌المللی شرکت کردند.

همچنین نمایندگانی از کشورهای چین، آلمان، اندونزی، عربستان سعودی، جمهوری آذربایجان و میانمار نیز به عنوان ناظر، شاهد برگزاری این رزمایش سه روزه بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha