دعوت باشگاه سپاهان اصفهان برای حضور پُرشور مردم در انتخابات

اصفهان - ایرنا - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از عموم مردم بویژه هواداران خود دعوت کرد تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور یابند.

به گزارش ایرنا، باشگاه سپاهان در این بیانیه که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد: روز جمعه ۱۱ اسفند یوم‌الله دیگری از تاریخ پُرافتخار این مرز و بوم خواهد بود و مردم عزیز کشورمان با حماسه‌آفرینی و حضور پُرشور خود در صحنه و پای صندوق‌های رأی، باردیگر اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد و این حضور ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی است.

ادامه این بیانیه حاکیست: خانواده باشگاه سپاهان نیز دوشادوش عموم مردم کشور با حضور در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باردیگر به آرمان‌های راستین امام راحل و رهبر معظم انقلاب ادای دین و همچون افتخارآفرینی‌های متعدد در میدان‌های ورزشی، این‌بار در میدان کُنشگری سیاسی نیز نقش خود را بدرستی و قهرمانانه ایفا خواهد کرد.

در انتخابات امسال ۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در اصفهان برای ۲۰ کُرسی نمایندگی مجلس(۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فردا جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha