۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85402196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۷۰ شهید و ۶۰۰ زخمی در حمله به شمال غزه + فیلم

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85402196
۷۰ شهید و ۶۰۰ زخمی در حمله به شمال غزه + فیلم

تهران - ایرنا- رسانه های فلسطینی از شهادت ۷۰ نفر و زخمی شدن ۶۰۰ شهروند فلسطینی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری النصیرات، ارتش رژیم صهیونسیتی در جنایت جدید خود، به شهروندان فلسطینی که در میدان النابلسی در شهر غزه در انتظار رسیدن کمک های انسانی بودند، حمله کرد.

برپایه این گزارش، در جریان این حمله ۷۰ شهروند فلسطینی شهید و ۶۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

پیش از این نیز رسانه های فلسطینی گزارش داده بودند که در جنایات ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته تا کنون در مرکز و جنوب نوار غزه، ۴۷ شهید فلسطینی به بیمارستان «شهدا الاقصی» در شهر «دیرالبلح» منتقل شدند.

منابع خبری همچنین از تداوم حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «خان‌یونس» و مناطق شرقی شهر «رفح» در جنوب نوار غزه خبر دادند.

شمال شهر غزه نیز صبح امروز پنجشنبه شاهد بمباران و گلوله باران ارتش رژیم صهیونیستی است.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز چهارشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرده بود که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۹ هزار و ۹۵۴ نفر رسیده است و در این مدت ۷۰ هزار و ۳۲۵ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش های میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه می دهند و در کنار آتش گلوله با محاصره و جلوگیری از ورود کمک های حیاتی و بشردوستانه اوضاع را فاجعه بار تر کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha