مردم با حضور پای صندوق‌ رای، امید واهی دشمنان خیالاتی را باطل کنند + فیلم

اصفهان-ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌ رای دشمنان خیالاتی را نا امید کنند زیرا دشمن نارضایتی‌های مردم از اوضاع اقتصادی را به پای طرفداری از خود می‌گذارند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفت‌وگو ی اختصاصی با ایرنا در مورد لزوم مشارکت مردم پای صندوق‌های رای افزود: دشمنان ما دچار کج فهمی و خیالات هستند و اگر مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند این امر را نشانه طرفداری از خود می‌دانند.

وی ادامه داد: البته کاندیدای مجلس شورای اسلامی نباید قولی که در حد توان اجرای آن ها نیست به مردم دهند از طرفی دیگر مردم هم باید از بین کاندیدای مجلس که همه آن ها مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم اگر می‌خواند مشکلات کشور حل شود باید نمایندگان اصلح انتخاب کنند و افرادی که مشارکتی در انتخابات ندارند در واقع حق اعتراض به اوضاع را ای خود سلب کرده اند.

طباطبایی‌نژاد گفت: پیام ما به همه مردم اصفهان این است که همین طور که از همه جهات دینی، علمی، فرهنگی نمونه و اول بوده‌اند در انتخابات امسال نیز پای صندوق رای حاضر و اول باشند.

در انتخاباتِ امسال ۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در اصفهان برای کسب ۲۰ کُرسی نمایندگی مجلس(۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha