جامعه ورزشی استان مرکزی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

اراک - ایرنا - جمعی از جامعه ورزش استان مرکزی با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری، اقشار مختلف مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، آنان معتقدند که حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و توطئه‌گران خارجی و داخلی است.

ورزشکاران استان مرکزی تاکید کردند، مردم بویژه جوانان و جامعه ورزشی باید در روز جمعه با رای خود، دشمنان نظام را بار دیگر مایوس کنند و با حضور خود در این روز یک جشن ملی بزرگ برپا کنند.

با رای ندادن شرایط بهتر نمی‌شود

عضو تیم ملی کاراته از استان مرکزی گفت: مردم گله‌مندی‌هایی از مباحث معیشتی، اقتصادی و سایر موارد دارند، اما با رای ندادن اوضاع بهتر نمی‌شود و مردم باید یک بار دیگر ریسک کنند و تلاش کنند تا افراد توانمند انتخاب شوند.

علی زند افزود: مردم باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشند و در سرنوشت کشور و استان خود دخیل باشند.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، سلیقه‌ها و افراد مورد اعتماد زیادی وارد عرصه شده‌اند که مردم باید از بین آنها، اصلح‌ترین را انتخاب کنند.

عضو تیم ملی کاراته از استان مرکزی ادامه داد: بسیاری از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی درد آشنا هستند که مردم می‌توانند این افراد را انتخاب کنند.

زند اظهار کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، افراد توانمند وارد عرصه قانون‌گذاری نمی‌شوند و دیگر نمی‌توانند چهار سال بعد گله‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه، ۱۳ سال عضو تیم ملی کاراته است و برای پرچم کشورم تلاش کرده‌، اظهار کرد: در همه انتخابات‌ها شرکت کرده‌ام و فردا نیز با امید، در ساعات اول رای‌گیری پای صندوق رای حاضر می‌شوم.

این ورزشکار ادامه داد: بسیاری از توقعات من و سایر ورزشکاران و جوانان در دوره فعالیت مجلس یازدهم پاسخ داده نشد اما این باعث نمی‌شود که نسبت به سرنوشت چهار سال آتی بی‌تفاوت باشیم.

زند تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید بدانند رای مردم حق الناس است و باید صدای آنها باشند و نگاه تازه داشته باشند و به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشانند.

حضور پرشور در انتخابات موجب همبستگی ملی می‌شود

ورزشکار رشته کبدی استان مرکزی گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه موجب همبستگی و اتحاد بیشتر ملی می‌شود.

محمد چراغی افزود: من در انتخابات شرکت می‌کنم و دغدغه حضور هم دارم و انتظار است همه ورزشکاران در این میدان حاضر و پیروز شوند.

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا بیرقی که روی زمین است را بلند کنند تا کشور روز به روز پیشرفته‌تر و مقتدرتر شود.

ورزشکاران نماینده‌ای را انتخاب کنند که مدافع حق آنها باشد

نایب رئیس هیات رزمی استان مرکزی گفت: ورزشکاران باید در انتخابات علاوه بر حضور پررنگ، نماینده‌های اصلحی را انتخاب کنند که از حق آنها دفاع کنند.

اعظم السادات میرروشن، با گله‌مندی از اسپانسری پتروشیمی شازند برای مسابقات لیگ کشتی تنکابن، عنوان کرد: اگر نمایندگان قبلی شهرهای شازند و اراک توانمند بودند و از قدرت بالا برخوردار بودند، اجازه این کار را نمی‌دادند.

وی بیان کرد: تعامل نمایندگان با یکدیگر در پیشبرد اهداف یک شهر و منطقه اثرگذار است و متاسفانه این مهم در نمایندگان فعلی استان مرکزی کمتر دیده شد و همین امر باعث تاخیر در تکمیل بسیاری از طرح‌ها شده است.

نایب رئیس هیات رزمی استان مرکزی ادامه داد: نماینده‌ای که با رای بالای مردم انتخاب می‌شود از قدرت بیشتری برخوردار است.

میرروشن اظهار کرد: حضور کمرنگ در انتخابات باعث می‌شود تا افراد اصلح انتخاب نشوند و افراد ناکارآمد وارد عرصه قانون‌گذاری شوند.

وی گفت: جامعه ورزشی استان مرکزی وظیفه دارد همانطور که برای شادی و نشاط جامعه در میادین ورزشی تلاش می‌کنند، در پای صندوق‌های رای نیز حضور گرمی داشته باشند و تلاش کنند تا افراد اصلح وارد شوند.

نایب رئیس هیات رزمی استان مرکزی افزود: انتظار است افرادی که بر کرسی مجلس می‌نشینند به وعده‌های خود عمل کنند، متاسفانه بسیاری از نماینده‌های فعلی و گذشته این استان به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نکردند و همین امر باعث شده تا این خطه از پیشرفت چشمگیری برخوردار نباشد.

انتخابات پرشور زمینه حضور قدرتمند ورزشکاران را در مجامع بین‌المللی افزایش می‌دهد

مربی تکواندو تیم ملی امید از استان مرکزی گفت: هرچه انتخابات ۱۱ اسفندماه پرشورتر برگزار شود، زمینه حضور قدرتمند ورزشکاران در مجامع بین‌المللی افزایش می‌یابد.

فردین ادریس‌آبادی افزود: همه شاگردان خود را به حضور پررنگ در انتخابات فردا (جمعه) دعوت کرده‌ام و انتظار است جامعه ورزش مانند عرصه‌های قبلی در این آزمون سیاسی حضور گسترده داشته باشند و صحنه‌های زیبایی را خلق کنند.

شرکت نکردن در انتخابات به معنای رای دادن به دشمن است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: شرایط جامعه و کشور بسیار حساس است و روز ۱۱ اسفندماه روزی سرنوشت‌ساز و لیلةالقدر انقلاب است.

مسعود پیرایش افزود: نگاه جهانیان به انتخابات پیش روی جمهوری اسلامی ایران معطوف است و همه افراد واجد شرایط مکلف به حضور در این عرصه هستند.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات آزاد و حق هر فرد است اما افرادی که در این شرایط در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به دشمنان نظام رای داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: اگر حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور موثر نیست، پس این همه لشگرکشی و به خط کردن همه امکانات دشمنان نشانه چیست؟

پیرایش عنوان کرد: همه باید نسبت به سرنوشت کشور حساس باشند و در این آزمون سیاسی حضوری آگاهانه و پرشور داشته باشند.

حضور در انتخابات یک نفس تازه به کشور می‌دهد

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حضور در انتخابات یک نفس تازه به کشور می‌دهد و همه وظیفه دارند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

زهرا عراقیه فراهانی افزود: حضور پررنگ و پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات فردا(جمعه) اقتدار ایران اسلامی، را حفظ می‌کند و خاری بر چشم دشمنان نظام است.

وی بیان کرد: جامعه ورزش استان مرکزی بویژه بانوان ورزشکار این استان تاکنون در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور خود را ثابت کرده‌اند و به طور قطع فردا (جمعه) نیز بر شکوه حماسه‌هایی که خلق می‌شود، می‌افزایند.

حدود ۱۰۰ هزار ورزشکار استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha