بازگشایی راه‌های روستایی ساوه آغاز شد + فیلم

ساوه - ایرنا - رییس اداره حمل و نقل جاده ای ساوه گفت: راهداران پس از بهبود وضعیت تردد در آزاد راه ساوه- تهران، بازگشایی راه های روستایی این شهرستان را آغاز کردند.

رضا غفرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از روز گذشته راه ارتباطی پنج روستای این شهرستان شامل مرق، مرق‌کان، نشوه، پنگ آباد و یکه باغ مسدود شده و با توجه به وجود کولاک احتمال افزایش تعداد محدودی ها نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: از صبح امروز راهداران شهرستان پس از کاهش بارش برف و شدت کولاک و بهبود روند تردد در جاده های اصلی از جمله آزاد راه همدان - ساوه - تهران بازگشایی راه های روستایی را آغاز کرده اند.

غفرانی یادآور شد: طی روز گذشته راهداران این اداره حدود سه هزار کلیومتر باند عمدتا در مسیر آزاد راه ساوه - تهران و جاده قدیم این مسیر عملیات نمک پاشی و برف روبی انجام داده اند.

علی اصغر سلیمی رییس اداره راهداری غرق آباد ساوه هم در این ارتباط گفت: از شب گذشته بارش برف در جاده قدیم همدان - ساوه و غرق آباد- بیات شدت گرفته به طوریکه ارتفاع برف در برخی نقاط به بیش از ۳۰ سانتیمتر می رسد.

وی با اشاره به اینکه راهداران این اداره نیز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۰۰ کیلومتر باند از این ۲ جاده را برفروبی و نمک پاشی کرده اند افزود: سطح جاده ها لغزنده بوده و رعایت احتیاط و به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

بارش برف و برودت هوا در سه روز گذشته باعث تعطیلی مدارس شهرستان ساوه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha