با شورای مشورتی مسایل منطقه را پیگیری خواهم کرد

ساوه - ایرنا - نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در تشریح برنامه‌های خود گفت که به‌منظور رفع اساسی چالش‌های حوزه انتخابیه با شورای مشورتی این مسایل را پیگیری خواهم کرد.

علی‌اکبر کریمی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا شهرستان ساوه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت شرکت در این انتخابات اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۲ یکی به علت شرایط منطقه ای و ملی یکی از شاخص ترین دوره ها است.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند و تمام تلاش نامزدها و دست اندارکاران انتخابات باید در مرحله اول زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مرد پای صندوق‌های رای با ایجاد امیدواری است.

گفت: نظام و کشور متعلق به تمام آحاد مردم بوده و باید در چهار ویژگی مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل مشارکت قوی، رقابت، سلامت ایجاد شود تا با حضور مردم به انتخاب مجلسی قوی ختم شود.

وی در خصوص برنامه‌های خود در حوزه انتخابیه اظهار کرد: در این حوزه باتوجه‌به شناختی که به مسائل هر ۲ شهرستان ساوه و زرندیه دارم یک برنامه منسجم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، باغداری، راه، بانوان و جوانان، اشتغال، صنایع را با مشارکت برخی نخبگان تدوین کرده‌ایم.

وی افزود: این برنامه‌ها به صورت کوتاه، میان و بلندمدت تعریف شده است و با توجه به اهمیت خرد جمعی، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کاری من ایجاد دفتر قوی با حضور نخبگان، علاقه‌مندان و اقشار مختلف دارای ایده است تا بتوانیم در این دفتر فعالیت کنیم و شورای مشورتی را برای پیگیری مطالبات مردمی تشکیل دهیم.

کریمی اساسی‌ترین مشکلات شهرستان‌های ساوه و زرندیه را کمبود منابع آب، نامناسب بودن جاده و به دنبال آن مباحث بهداشتی ، عمرانی، اشتغال و جوانان اعلام کرد و یادآور شد: در شورای مشورتی با همکاری کارشناسان خبره، مدیران و مسوولانی برون‌رفت از این چالش‌ها را برنامه ریزی کرده و پس از ارایه راهکار در کمیسیون‌های مختلف مجلس تحقق آنها را مطالبه‌گری خواهیم کرد.

وی در خصوص پیگیری مسایل ملی نیز گفت: این مسایل نیز بر اساس اولویت‌های جامعه در بخش‌های مختلف همچون معیشت، اقتصاد، مسکن و جوانان را با همکاری سایر نمایندگان ملت در مجلس شورای به نفع مردم پیگیری خواهم کرد.

وحدت و همدلی و همکاری باید اصل کار باشد

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه یادآور شد: همگرایی در سطح حوزه انتخابیه از دیگر نکات موردتوجه است معتقدم نباید بین مسوولان واگرایی ایجاد کنیم و همراه با وحدت و صداقت کارها را به نفع مردم و پاسخ به مطالبه‌های آنان پیش ببریم.

وی افزود: در صورت عدم تحقق مطالبه‌های مردم بر اساس وظیفه نظارتی یک نماینده مجلس به‌دور از دخالت در وظایف قوه مجریه به موضوع ورود پیدا کرده و در جاهایی که نافی وظایف نظارتی نماینده باشد نیز ورود نخواهد شد.

کریمی در خصوص سوابق خود نیز گفت: خدمت خود به مردم را با معلمی شروع کرده‌ام پس از شکل‌گیری دوره اول شوراهای اسلامی در سال ۱۳۷۸ به‌عنوان عضو شورای اسلامی روستای طراز ناهید شدم.

وی ادامه داد: در همان دوره نیز به‌عنوان رئیس شورای بخش مرکزی و نماینده شورای اسلامی استان کار تدوین و اصلاح قوانین شوراهای اسلامی را در شورای‌عالی کشور دنبال کردیم.

این نامزد نمایندگی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه یادآور شد: با شکل‌گیری دومین شورای اسلامی به شورای‌عالی اسلامی کشور راه‌پیداکردن و در نهایتاً به عضو هیات‌رئیسه شورای‌عالی کشور انتخاب شدم.

وی، بخشدار بخش‌های مرکزی و نوبران ساوه، بخش مرکزی زرندیه، بخش بوستان شهرستان بهارستان و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه و مدرس دانشگاه در رشته‌های علوم سیاسی را از دیگر سوابق خود اعلام کرد.

کریمی گفت: در لیست شورای وحدت اسلامی استان مرکزی قرار گرفته‌ام و در مسیر انقلاب و پیرو خط رهبری هستم.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی باهدف ایجاد بستر مناسب و برابر برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی، از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با دفاتر خبرگزاری استان مرکزی در شهرهای اراک، ساوه و خمین انجام دهند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، به‌منظور پرهیز از جانب‌داری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت برابر تا روز چهارشنبه آماده مصاحبه با نامزدها است.

به این وسیله از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که تمایل به ارائه برنامه‌های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارند، دعوت می‌شود برای نام‌نویسی و تعیین وقت مصاحبه تا روز چهارشنبه این هفته با شماره‌تلفن‌های ۰۸۶۳۳۶۷۷۹۹۴ ، ۰۹۱۸۳۶۷۰۷۰۱ و ۰۹۱۴۹۲۰۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۷ نامزد این حوزه انتخاب خواهند کرد.

این دو شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رای دارد.

آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند اخذ می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha