۷۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی انصراف دادند

اراک - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۷۴ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تاکنون از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند.

«محمدرضا ناظری» عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد ۲۹ داوطلب از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، ۱۵ داوطلب از حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان و ۱۱ داوطلب از حوزه انتخابیه محلات و دلیجان انصراف دادند.

وی ادامه داد: از سه حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، خمین و شازند هم به ترتیب ۶ داوطلب، هفت و ۶ داوطلب از ادامه رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: ۵۲۴ نفر در استان مرکزی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نهایی کرده بودند که از این تعداد ۳۶۲ نفر تایید نهایی شده بودند.

ناظری بیان کرد: علاوه بر این ۳۶۲ داوطلب، ۱۶ نفر دیگر نیز از سوی شورای نگهبان تایید شده بودند که در بازه زمانی ۲ روزه اعلام تا انتشار آگهی شورای نگهبان از ادامه رقابت انصراف داده بودند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۸۸ داوطلب در ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی برای تصاحب هفت کرسی در خانه ملت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha