۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85399778
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مردم ایران بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: همچنان که مردم آگاه و هوشیار روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی دشمن شکن شرکت کردند و بار دیگر دست رد به سینه دشمنان زدند به طور قطع با حضور حماسی پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان همدان و رویداد فرهنگی اجتماعی «کتابخانه‌های عمومی-مشارکت حداکثری_ آینده روشن» با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است افزود: خارجی‌ها خیرخواه ما نیستند، دشمن تمام تلاشش بر این است که کسی پای صندوق‌های رای نرود و به عبارتی دشمن نه به صندوق رای و تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کند.

استاندار همدان تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات صلابت مردم ایران، استان و همچنین پایمردی را نشان می‌دهد و این مهم برگ زرین دیگری بر صفحات زرین جمهوری اسلامی ایران است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: هر زمان که انتخابات پرشور و پرقدرت برگزار شد دشمن عقب نشینی کرد، امروز باید قوی و پرقدرت در صحنه حاضر شویم و درخواست من از شما این است تا جوانان و رای اولی را ترغیب کنید تا پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه ضمن حضور حداکثری انتخاب اصلح نیز باید مد نظر باشد بیان کرد: امروز نیاز به انسان‌های شایسته، وارسته و خودساخته‌ای داریم که بتوانند مسیر خدمتگزاری را برای مدیران هموار و به مشکلات مردم توجه کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید افرادی که عصاره فضایل مردم هستند انتخاب شوند، کسانی که در مدار وحدت و انسجام و حرکت رو به جلو زمینه خدمتگزاری بیشتری را فراهم می‌کنند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: ویژگی‌های فرد اصلح طبق فرمایشات مقام معظم رهبری صداقت است از همین رو پیدا و پنهان باید یکی باشد، افرادی ساده زیست و به دور از تزویر و ریا باید خدمتگزار باشند.

وی تاکید کرد: این دوره اقدام خوبی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی شکل گرفته است و در استان نیز هفت شبکه برای هفت حوزه انتخابیه در نطر گرفته شده به طوری که داوطلبان خود را معرفی کنند و همچنین برگزاری مناظره‌ها نیز اثربخش بود.

استاندار همدان گفت: آنچه که امروز در نظام اسلامی ما مایه مباهات است توجه به کتاب و فرهنگ کتابخوانی بین مسئولان و در راس آن مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به موضوع کتاب اهتمام ویژه دارند و یکی از کتابخوانان تراز اول کشور هستند افزود: از همین رو این مهم سرلوحه‌ای است برای مسئولان، اگرچه در راس قوه مجریه نیز رئیس جمهور توجه ویژه به کتاب و فرهنگ کتابخوانی دارد.

استاندار همدان یادآور شد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بخش کتابخانه‌های عمومی در نظر گرفته شد که بخش عمده‌ای از آن اختصاص یافته است.

قاسمی فرزاد گفت: در استان همدان شاهد رشد و پویایی بسیار خوبی در ایجاد کتابخانه‌ها، افزایش تعداد کتاب‌ها و کتابخوان‌ها هستیم به نحوی که این مهم حاصل زحمات مدیرکل کتابخانه‌ها و همکاران کتابخانه‌های عمومی است.

وی با قدردانی از کتابداران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزشمند اداره کل کتابخانه‌ها جذب خیران در اقصی نقاط استان است به طوری که خیران کتابخانه ساز در این بخش فعالانه حضور دارند.

استاندار همدان: مردم ایران بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

استاندار همدان افزود: آنچه که باعث رشد و پیشرفت در کشور است توجه به علم، دانش و کتاب است و سال‌های بعد از انقلاب با نگاهی که به دانشگاه، علم و دانش شد ما توانستیم در عرصه‌های مختلف توفیقات خوبی کسب کنیم و این همان نقطه‌ای است که دشمن مخالف است و بنا دارد آسیب وارد کند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه رژیم ددمنش صهیونیستی یکی از جبهه‌هایی که با ما رویارویی می‌کند دانشمندان است گفت: دانشمندان هسته‌ای و دانشمندانی که در عرصه علم فعالیت دارند را به شهادت می‌رسانند و این نشان از خشونت دشمن دارد.

وی اظهار کرد: امروز اگر کشور اسلامی ما توانسته روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند همچنین در عرصه‌های مختلف در منطقه رتبه اول و در جهان رتبه‌های برتر را کسب کند از توجه به علم و دانش است بنابراین باید این مسیر تقویت شود تا قله‌های رشد و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

استاندار همدان افزود: امروز دشمنان ما با هر وسیله‌ای به دست‌شان برسد سنگ اندازی می‌کنند و یکی از این اقدامات سیاه‌نمایی است به تعبیری تلاش می‌کنند دستاوردهای خوب کشور را نادیده بگیرند و ناچیز جلوه دهند از سوی دیگر مشکلات را بزرگ کنند.

استاندار همدان: مردم ایران بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

استاندار همدان یادآور شد: باید از تجارب تلخ گذشته درس بگیریم و همچنین نیاز به قوانین پیشرفته داریم تا در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پیشرفت شایسته داشته باشیم.

در پایان این آیین از استاندار همدان به دلیل حمایت‌های همه جانبه از ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی قدردانی و لوح سپاسی از سوی دبیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به وی تقدیم شد.

همچنین در این نشست از برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همدان تجلیل شد.

در این دوره ۴۱ هزار نفر از سراسر استان همدان در این جشنواره شرکت کردند که ۶ برنده ملی و ۲۲۶ برنده استانی ماحصل این رویداد برزگ کتابخوانی در همدان بود.

ویژه برنامه ۲ رویداد فرهنگی و اجتماعی در یک روز در برگیرنده نشست کتابخانه‌های عمومی، مشارکت حداکثری و آینده روشن به همراه اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در محل مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار و از برگزیدگان ملی و استانی جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha