۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85399675
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ این سازمان در استان خبر داد.

صالح محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و لزوم مهار تورم، ایجاد آرامش و امنیت غذایی، مدیریت و نظارت بر زنجیره کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در حلقه‌های تامین و تولید برای جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش قیمت کالاهای پرمصرف و اولویت‌دار در استان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز سازمان جهاد کشاورزی گیلان تا ۳۱ فروردین سال آینده ادامه دارد، اضافه کرد: این طرح با توجه به نیاز مردم برای تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اعم از گوشت قرمز، گوشت مرغ (جوجه یک‌روزه، مرغ زنده و گوشت مرغ)، آرد، شکر، روغن، برنج، تخم‌مرغ، لبنیات، خرما و میوه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز به اجرا درآمده‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیان کرد: در اجرای این طرح، نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی در تمامی مراکز تامین کالا، کارخانجات صنایع تبدیلی (با یک مرحله تبدیل)، واحدهای تولیدی محصولات کشاورزی و دامی، انبارها، سردخانه‌ها (ثبت ورود و خروج سامانه‌ها) و کشتارگاه‌ها و گلوگاه‌های عرضه کالا تا سطح بنکداری تشدید می‌شود.

محمدی افزود: در اجرای این طرح، سازمان جهاد کشاورزی گیلان موظف‌ است تا با به‌ کارگیری نیروهای مدیریت بازرسی در سراسر استان با همکاری سازمان حمایت (صمت)، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف با ایجاد هماهنگی لازم برای استفاده بهینه از ظرفیت بازرسان، نسبت به اجرای عملیات بازرسی اقدام نماید و گزارش اقدامات را روزانه در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ دقیق و کامل وارد کند.

ماه مبارک رمضان از بیست و دوم اسفندماه جاری آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha