۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85398764
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بازی تیمهای داماش و خیبر خرم‌آباد لغو شد

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85398764
بازی تیمهای داماش و خیبر خرم‌آباد لغو شد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: دیدار سه شنبه تیم‌های داماش و خیبر خرم‌آباد به دلیل بارش برف در شهرستان رشت لغو شد.

علیرضا وهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرار بود تیم‌های داماش و خیبر خرم آباد روز سه شنبه در چارچوب رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل هم قرار گیرند.

وی افزود: اما به دلیل بارش برف که از شامگاه یکشنبه در گیلان و شهرستان رشت آغاز شده، ورزشگاه سردارجنگل رشت آماده برگزاری این بازی نیست و با هماهنگی سازمان لیگ این دیدار لغو شد.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل تعطیلی فرودگاه سردارجنگل رشت طی امروز (دوشنبه) و لغو همه پروازهای ورودی و خروجی، تیم خیبر خرم آباد نیز نتوانست به رشت سفر کند و به همین دلیل این دیدار برگزار نخواهد شد و تاریخ جدید برگزاری این مسابقه نیز از سوی سازمان لیگ ۱۵ فروردین سال آینده اعلام شد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال داماش و خیبر خرم آباد باید از ساعت ۱۴:۴۵ روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در رشت رو در روی هم قرار می‌گرفتند که امیر عرب براقی به عنوان داور وسط، محمد حیدری و حسین اسماعیلی به عنوان کمک داوران این مسابقه انتخاب شده بودند.

تا پایان هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، خیبر خرم آباد با کسب ۴۶ امتیاز در مکان دوم و داماش گیلان نیز با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha