تحرکات غیر عادی یک قایق تندرو در شرق امارات متحده عربی

تهران- ایرنا- آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارش‌هایی درباره تحرکات یک قایق تندرو در نزدیکی سواحل شرقی امارات متحده عربی دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد، یکشنبه شب گزارش‌هایی درباره تحرکات غیرعادی یک قایق تندرو در فاصله ۲۰ مایل دریایی در شرق امارت خورفکان واقع در سواحل شرقی امارات متحده عربی دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، قایق مذکور ۲ سرنشین داشته است که لباس استتار نظامی به تن داشتند.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، از زمان شروع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیروهای یمنی حمله کردند؛ اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha