۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۱
کد خبر: 85397123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با میلاد امام زمان (عج) ۴۲ زندانی فارس آزاد شدند

شیراز-ایرنا- به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های فارس شنبه در این باره به ایرنا گفت: ۴۲ زندانی به مناسبت نیمه شعبان از بند رها شدند که از این تعداد ۳۸ نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

اسحاق ابراهیمی افزود: ۲۲۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال مجموع بدهی این افراد بود که خیران استان برای آزادسازی آن ها بیش از ۷۳ میلیارد ریال پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: ۷۹ میلیارد ریال این هزینه را شکات رضایت دادند و ۱۱ میلیارد ۴۴۰ میلیون ریال نیز آورده زندانیان بوده و پرداختی ستاد دیه از منابع مختلف نیز ۶۱ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همت خیرین از ابتدای امسال تا روز گذشته جمعه چهارم اسفند، ۵۲۲ نفر از زندانیان محکومیت مالی با مجموع ۱۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بدهی از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌های فارس با بیان اینکه استان فارس دارای بیشترین تعداد محکومین مالی در استان‌های کشور است، افزود: هم اکنون هزار و ۸۱ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان فارس نگهداری می‌شوند که چشم انتظار کمک خیرین استان هستند.

ابراهیمی افزود: خیران در آستانه نیمه شعبان زمینه آزادسازی بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد دیگر را فراهم کردند که تا پایان هفته جاری به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha