استاندار قم: بسترهای تولید علم در کشور پس از انقلاب افزایش یافت

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: به برکت انقلاب اسلامی بسترهای تولید علم پس از پیروزی انقلاب اسلای افزایش یافته است و امروز دانشمندان ایرانی در حوزه‌های مختلف در دنیا زبانزد هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد آقامیری‌ عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از مهندسین بسیجی برتر،با بیان اینکه شعار استقلال و آزادی در همه برنامه‌های کشور باید نهادینه شود، گفت: حوزه‌های کلانی که امام راحل دستور استقلال آن را صادر کردند در حوزه های متفاوت و متنوع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و غیره بود.

وی در ادامه دستور مستقل شدن بهداشت در کشور را از جمله این بخشها عنوان کرد و گفت: قدیمی‌ها به یاد دارند که در شهر قم بسیاری از پزشکان اهل پاکستان و هند بودند و نه تنها قم بلکه کل کشور در همین وضع به سر می‌برد. اما امروز پزشکان حاذق ایرانی در سراسر دنیا زبانزد هستند و کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.

استاندار قم با بیان اینکه بسترهای علمی ما پس از انقلاب بسیار افزایش یافته است، گفت: امروز بخشی از پزشکان و مهندس‌های برتر ایرانی در خارج از ایران مشغول فعالیت کاری یا تدریس در دانشگاه‌ها هستند، این دستاورد از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha