بازدید هیأت‌های اعزامی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از پارک علم و فناوری پردیس

تهران - ایرنا - هیأت‌های اعزامی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از پارک علم و فناوری پردیس بازدید کردند و با تاریخچه، ظرفیت‌ها و برنامه‌های همکاری بین‌المللی پارک آشنا شدند.

به گزارش ایرنا در ادامه برگزاری هشتمین کارگروه سرمایه‌گذاری سازمان همکاری شانگهای و در اجرای برنامه تدوین شده برای این رویداد، هیأت‌های اعزامی از هشت کشور دیگر عضو سازمان به همراه هیأت ایرانی از پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مهم سرمایه‌گذاری در ایران بازدید کردند.

در ابتدای این برنامه مدیران پارک فناوری پردیس ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، توضیحاتی در خصوص فضای سرمایه‌گذاری در حوزه نوآورانه و دانش‌بنیان در ایران ارائه کردند و سپس به معرفی تاریخچه، ظرفیت‌ها و همچنین برنامه‌های همکاری بین‌المللی پارک پرداختند.

بازدید از نمایشگاه محصولات و تولیدات شرکت‌های حاضر در پارک بخش دیگری از برنامه بود که با توضیحات مسئولان پارک فناوری پردیس همراه شد و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در بخش بعدی این برنامه، دو شرکت از اعضای مجموعه پارک فناوری پردیس به ارائه توانمندی‌ها و محصولات خود پرداختند و سپس هیات‌ها از دو کارخانه موجود در پارک نیز بازدید کردند.

در پایان، پارک فناوری پردیس پیشنهادات خود را در خصوص زمینه‌های همکاری دوجانبه و چندجانبه با دبیرخانه و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha