فرماندار آستارا: انقلاب اسلامی ایران یک اصل دارد و آن هم مردم هستند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران یک اصل دارد و به آن پافشاری و افتخار می کند و آن اصل مهم مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا شهاب زاده" عصر روز چهارشنبه در همایش ویژه انتخابات با موضوع نقش، اهمیت و همراهی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران اظهارکرد: همه نامزدهای انتخابات و طرفداران آن‌ها باید در این رقابتها رعایت ۲ اصل مهم قانون و اخلاق را مد نظر قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا بیان کرد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی، اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا اظهارداشت: با همه توان در خصوص برگزاری انتخاباتی امن و پرشور، عمل خواهیم کرد و با امید آفرینی در بین مردم شاهد ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

وی افزود: با کمک و همراهی مردم و حضور پرشور همه اقشار در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان مثل همیشه ناامید خواهند شد.

شهاب زاده گفت: دشمنان درصدد هستند با ایجاد مشکل در انتخابات مردم را دلسرد و حضورشان را کمرنگ کنند اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند موفق نخواهند شد و پیروز این انتخابات مانند همه دوره ها مردم خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آستارا به دهیاران و اعضای شورای شهر یادآور شد: طبق قانون هیچ یک از ما که در کشور مسئولیت داریم، حق نداریم از کاندیدایی حمایت و یا علیه کسی سخنی بگوییم و همه مراقب باشند فریب دشمنان را نخورند زیرا آنها برای انتخابات ما برنامه دارند و می خواهند آن را خدشه دار نمایند.

فرماندار آستارا گفت:‌ خط قرمز ما در همه مراحل انتخابات قانون است، حال که وارد مرحله تبلیغات انتخاباتی می شویم، کسانی که از قانون تخطی نمایند باید پاسخگوی باشند، حتی اگر رسیدگی به تخلفات تا بعد از انتخابات به طول بانجامد.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه در ۱۱ اسفندماه شهرستان آستارا انجام شده است.

شهاب زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث برگزاری انتخابات مبتنی بر چهار رویکرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت افزود: بر اساس تاکیدات ایشان تلاش می‌شود انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در شهرستان برگزار شود.

وی در ادامه افزود: ۸۶ شعبه اخذ رأی برای این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه آستارا با حضور یک هزار و ۹۲۸ نفر عوامل اجرایی پیش بینی شده که ۴۴ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۴۲ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه برای رقابت در حوزه انتخابیه آستارا ۲۱ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: امید است کاندیداها رقابت سالمی داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: حضور موثر مردم در عرصه انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و شکست نقشه‌های شوم دشمن علیه این ملت و نظام است چنانکه مردم ما در بیش از ۴۰ سال اخیر نشان داده اند که پای ایران اسلامی ایستاده اند و نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف خود برسند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha