اقتدار دولت و توانگری ملت نتیجه فعالیت اقتصادی بخش خصوصی است

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مسایل کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی قابل حل است خواستار فعالیت افزونتر مردم در حوزه اقتصادی شد و نتیجه ان را رفاه ملت و اقتدار دولت ذکر کرد.

به گزارش ایرنا سردار ضیاالدین حزنی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از جهادگران آذربایجان غربی افزود: اگر حکومت‌ها تجارت کنند دولت ها ضعیف می شوند و مردم فقیرتر و برعکس اگر مردم تجارت کنند دولتها قوی و مردم ثروتمند می شوند.

وی گفت: کسانی که فقر و محرومیت را می‌فهمند فقط عذاب می کشند و آنهایی که نمی فهمند عذاب می دهند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فقر نیست که مردم را آزار می دهد احساس فقر و اختلاف طبقاتی است که آزار دهنده است.

سردار حزنی اظهار داشت: تمام مشکلات کشور باید در داخل و با تکیه بر ظرفیت های داخلی حل شود و هیچ بیگانه ای نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد چهار مشکل اساسی کشور است بیان کرد: طبق آمارها در تابستان آذربایجان غربی رتبه سی ام در نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است.

اقتدار دولت و توانگری ملت نتیجه فعالیت اقتصادی بخش خصوصی است

سردار حزنی ادامه داد: بیشترین نرخ طلاق و ازدواج در کشور به استان های البرز، مازندران، سمنان، تهران ، مرکزی، خراسان رضوی اختصاص دارد و آذربایجان غربی در طلاق رتبه هفتم را دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، فارس، خراسان و سیستان و بلوچستان بیشترین شیوع اعتیاد را دارند و بیشترین شیوع نرخ اعتیاد در قشر دانش آموزی است .

وی با بیان اینکه مردم ایران گنج های پنهانی هستند که امام (ره) آنها را کشف کردند افزود: در نظام جمهوری اسلامی مقامات می‌روند و می آیند ولی مردم ثابت هستند هرکسی پشت میز می نشیند باید هوای مردم را داشته باشد تا خدا هوایش را داشته باشد.

سردار حزنی اضافه کرد: ما در سپاه هیچ مسوولیتی در زمینه محرومیت زدایی نداریم و به عنوان کمک در کنار دولت هستیم مسئولیت اصلی سپاه ایجاد امنیت پایدار است.

سردار حزنی با بیان اینکه باید همه گروه‌های جهادی شناسنامه داشته باشند و عملکرد و تخصصشان ثبت شود اظهار کرد: این گروه‌ها هر چقدر تجهیزات و امکانات می خواهند داده می شود و لازم است این گروه ها یکسری پروژه های کم هزینه و یا بدون هزینه و کوتاه مدت را پذیرفته و انجام دهند.

وی ادامه داد: آماری از ثبت احوال دریافت شده که ۲۰۰هزار نفر در کشور شناسنامه ندارند و گروههای جهادی باید افراد فاقد شناسنامه را به عنوان یک کار جهادی در این استان شناسایی این مشکل را رفع کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب تاکید کرد: این گروه ها باید در مناطق صعب العبور حضور داشته باشند و در برگزاری مسابقات، تجلیل از دامداران، کشاورزان و آزاد سازی زندانیان و اعزام روحانی به مناطق محروم نیز مشارکت کنند.

سردار حزنی گفت: تا روز انتخابات بزرگترین کاری که باید گروههای جهادی انجام دهند این است که در زمینه افزایش مشارکت تلاش کنند و این استان باید بیشترین مشارکت را مثل سال های قبل داشته باشد.

برخورداری از امنیت پایدار و تلاش برای معیشت پایدار مردمی دو راهبرد اساسی در آذربایجان غربی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار کرد: برخورداری از امنیت پایدار و تلاش برای معیشت پایدار مردمی دو راهبرد اساسی در آذربایجان غربی است و در طی ۱۰سال اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که نتیجه آن امنیت پایدار در منطقه و رضایتمندی است.

اقتدار دولت و توانگری ملت نتیجه فعالیت اقتصادی بخش خصوصی است

سردار محمد حسین رجبی با اشاره به راهبرد معیشت و سازندگی برای پیشبرد زندگی مردم گفت: نتیجه راهبرد اول این است که یک قدرت بازدارندگی و اقتدار داخلی و بیرونی در مرز ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه شهدا اضافه کرد: در زمینه تلاش برای معیشت پایدار که گروههای جهادی در دل آن هستند سپاه توانسته در حوزه مردم یاری و تلاش برای رفع محرومیت زدایی اقدامات شایسته ای را انجام دهد.

سردار رجبی اظهار کرد: گروههای جهادی استان عرصه عملکردشان بسیار برجسته و قابل تقدیر است و همه دستگاهها باید آستین بالا بزنند تا محرومیت زدایی کنند و با این اقدام عرصه برای دشمن تنگ شود و فضایی برای شبهه افکنی دشمنان باقی نماند.

به گزارش ایرنا در این آیین از گروههای جهادی فعال و تاثیر گذار در استان آذربایجان غربی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha