۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85394595
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

راه‌یابی ۱۸ دانش‌آموز کیش به مسابقات کشوری محاسبه ذهنی با چرتکه

کیش- ایرنا – ۱۸ دانش‌آموز کیشوند از استان هرمزگان با کسب رتبه‌های برتر در رقابت محاسبه ذهنی با چرتکه، در رده‌های سنی پنج تا ۱۲سال به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، مسابقات استانی انتخاب تیم ملی محاسبات دهنی با چرتکه، هفته‌ پایانی بهمن‌ماه در استان هرمزگان آغاز شد و طی هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات، حدود ۱۵۰ نفر در بندرعباس و حدود ۳۰ نفر در جزیره کیش به رقابت پرداختند که درنهایت ۱۸نفر از دانش‌آموزان کیش، با کسب رتبه‌های برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

کسب یک رتبه‌ «قهرمان قهرمانان»، سه رتبه‌ «قهرمان»، هفت «مقام اول»، سه «مقام دوم»، چهار «مقام سوم» و سه «رتبه‌ برتر» دستاورد دانش‌آموزان کیش در این رقابت‌ها بود.

«مریم اکبرپور» نماینده و مربی دانش آموزان کیشوند در این دوره از مسابقات در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امتیاز دانش‌آموزان بسیار نزدیک به هم و در سطح بسیار بالایی قرار داشت و سطح مسابقات بسیار بالا بود.

راه‌یابی ۱۸ دانش‌آموز کیش به مسابقات کشوری محاسبه ذهنی با چرتکه

وی با ابراز شگفتی از توانایی ۲ نفر از دانش‌آموزان ۶ ساله، در پاسخ به تمامی سوالات مسابقه پیش از پایان مهلت مقرر، اظهار کرد: درصد خطای پایین در پاسخ به سوالات باعث شد که امتیاز بیشتر دانش‌آموزان بسیار بالا و نزدیک به هم باشد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشوری و بین‌المللی محاسبه ذهنی ریاضی با چرتکه تابستان سال آتی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha