سه داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد تایید صلاحیت شدند

یزد-ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: صلاحیت سه داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد تایید شد و با دیگر نامزدهای تایید صلاحیت شده در رقابت انتخاباتی حضور خواهند داشت.

"سعید رستگاری" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با تایید صلاحیت این سه نامزد، مجموع تایید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید.

وی ادامه داد:بنا بر روزشمار قانون انتخابات که توسط وزارت کشور ابلاغ شده، امروز آگهی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام عمومی می شود و تایید صلاحیت شدگان می توانند از سوم تا نهم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند و از دهم اسفندماه تبلیغات ممنوع خواهد بود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات خبرگان رهبری این استان نیز سه داوطلب به نام‌های آیات اعظام حسینی نسب ، وافی و محصل همدانی تایید صلاحیت شده اند و تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری نیز از ۲۵ بهمن ماه آغاز شده و تا نهم اسفندماه ادامه دارد.

سه داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد تایید صلاحیت شدند

رستگاری اظهار داشت: در استان یزد یک حوزه انتخاباتی نیز شامل هفت شعبه اخذ رای در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد و تفت برای اقلیت‌های زرتشتی در نظر گرفته شده و همه تمهیدات لازم برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha