۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85392801
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ورود دستگاه قضا برای حل مشکل غرفه‌داران بازارچه ساحلی بندرترکمن

گرگان- ایرنا- رییس کل دادگستری پس از شنیدن گلایه غرفه‌داران بازارچه ساحلی شهرستان ترکمن برای کمک به حل مشکل این بازارچه، دستور فوری برای رفع آن صادر کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری گلستان، غرفه داران در دیدار با رییس کل دادگستری گفتند: فردی که با معرفی خود به عنوان نماینده شهرداری غرفه های این بازارچه را به این افراد اجاره می‌دهد با افزایش چند برابری نرخ اجاره بها، کار را برای غرفه‌داران سخت کرده است .

رییس کل دادگستری گلستان با شنیدن مشکلات این افراد، به دادستان شهرستان ترکمن ماموریت داد با بازدید میدانی و اخذ توضیح از شهرداری بندرترکمن موضوع را بررسی و نسبت به رفع مشکل غرفه داران اقدام کند.

حیدر آسیابی افزود: با پیگیری صورت گرفته از شهردار بندرترکمن قرار شد، واسطه‌ها برای انعقاد قرارداد با غرفه‌داران حذف شده و شهرداری با قیمت منصفانه به صورتی که معیشت بومیانی که از این بازارچه ارتزاق می کنند به خطر نیفتد با آنان قرارداد امضا کند.

ورود دستگاه قضا برای حل مشکل غرفه‌داران بازارچه ساحلی بندرترکمن

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری گلستان، سه‌‎شنبه‌ها برگزار می‌شود و برای جلوگیری از شلوغی، امکان نوبت‌گیری اینترنتی از طریق سامانه عدل ایران به آدرس https://adliran.ir/ فراهم شده است .

روسای دادگستری ها و دادستانهای گلستان سه شنبه جلسات و بازدیدهای خود را تعطیل می کنند و پاسخگوی مراجعان هستند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام، ورود دادگستری برای حل مشکل واحدهای تولیدی، درخواست اعسار و پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده 477 و درخواست مرخصی برای مددجویان زندانهای استان موضوع بیشتر درخواست های مراجعان در ملاقات مردمی با مدیران دادگستری گلستان است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha