۱۰۴ نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند

یاسوج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۴ نفر در سه حوزه انتخابیه استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد عرصه رقابتی انتخاباتی شده اند.

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی مهر روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: افزون بر ۵۲۰ هزار نفر رای دهنده در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت، و کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده وجود دارند که ۳۲ هزار نفر از آن ها رای اولی هستند.

وی افزود: در مجموع ۱۰۴ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان به رقابت می پردازند که ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و ۳۳ نفر کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جلسه های شورای تامین استان و شهرستان ها با حضور نامزدهای انتخاباتی برگزار شده است و نامزدها دیدگاه و دغدغه هایشان را اعلام و راهکارها مشخص شده است.

هاشمی مهر ابراز کرد: این اطمینان را به نامزدهای انتخاباتی می دهیم که امنیت و سلامت انتخابات تضمین شده و همه ظرفیت ها آماده شده است.

وی ادامه داد: در خصوص چینش نیروها هم، تا جایی توان داشته ایم نظارت و کنترل شده و تمام نامزدها در شعب اخذ رای نیرو دارند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در هر شعبه اخذ رای سه نیروی ناظر حضور دارند این ناظران شامل ناظر مسئول، ناظر تخصصی و ناظر برکاربر است.

هاشمی مهر تاکید کرد: پنجمین برنامه ضبط مناظراتی تا شب گذشته برای نامزدها در سه حوزه انتخابیه انجام شده است.

وی بیان کرد: تنها ۱۰ روز تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با تغییر حوزه انتخابی یکی از نامزدها شرایط رقابتی برای برگزاری انتخابات خبرگان رهبری فراهم شده است و از بیست و پنجم بهمن ماه تبلیغات آن ها آغاز شده است.

هاشمی مهر عنوان کرد: در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی، از سوم اسفندماه تبلیغات نامزدها به مدت یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha