مشارکت حداکثری در انتخابات نمود پشتیبانی از ولایت فقیه است+ فیلم

زنجان - ایرنا - نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان گفت: مجلس خبرگان پایه مقبولیت ولایت فقیه بوده و از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار بوده، از این رو حضور مردم در انتخابات آن نیز نمود پشتیبانی از ولایت فقیه است. 

حجت الاسلام جواد جعفری روز دوشنبه با حضور در دفتر ایرنا زنجان افزود: حضور مردم در همه صحنه ها مهم است و در قرآن نیز به اهمیت آن تصریح شده است.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی نیز حضرت امام (ره)‌ همواره بر حضور و نقش مردم تاکید داشتند و رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی چه در ایجاد و چه در بقای آن همین مردم هستند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان گفت: حضور مردم مایه قوام و قدرت نظام جمهوری اسلامی در برهه های مختلف بوده و موجب کم رنگ شدن مشکلاتی است که دشمنان در صدد ایجاد آن برآمده اند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری پایه ولایت فقیه و زمینه مقبولیت آن است، گفت: مشروعیت ولایت فقیه از جانب خدا و امام معصوم(ه)‌است ولی مقبولیت از جانب مردم داده می شود و این امر در نظام جمهوری اسلامی از طریق انتخابات مجلس خبرگان رهبری محقق می شود.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان به تاثیر اعضای مجلس خبرگان رهبری در ابعاد مختلف اداره امور کشور اشاره کرد و گفت: اگر چه این اعضا از قدرت اجرایی برخوردار نیستند ولی با نظارت و توصیه به مسوولان در سطح ملی و استانی می توانند منشاء اثر در حوزه های مختلف اجرایی نیز باشند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان رهبری با تکیه بر آرای مردمی خود و با ایفای نقش پدارنه می توانند در اصلاح امور مختلف فرهنگی و اجتماعی در استان ها موثر واقع شوند و در همراه کردن مسوولان و مدیران با همدیگر نقش بی بدیلی را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد جعفری متولد ۱۳۵۰ در شهر زنجان است.

فعالیت در مرکز تخصصی مهدویت، حضور در همایش مختلف علمی و تبلیغی در کشورهای مختلف و مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان از جمله سوابق علمی و اجرایی این نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha