۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85390427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان یزد ۳۰ هزار رای اولی دارد

۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85390427
استان یزد ۳۰ هزار رای اولی دارد

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات یزد با بیان اینکه این استان ۳۰ هزار رای اولی دارد، گفت: روحیه پرسش‌گری دانش‌آموزان نشان می‌دهد که دغدغه‌ سرنوشت کشور را دارند و رأی اولی‌ها می‌توانند در ایجاد شور و انگیزه مشارکت در انتخابات نقش پررنگی داشته باشند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "علی اکبر عزیزی" افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان اندیشیده شده است؛ در استان یزد چهار حوزه حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده و در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در اسفند ماه را شاهد باشیم.

وی ادامه داد:جلسات توجیهی با داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در حال برگزاری است و نشستی در این زمینه تشکیل و مسئولین ستادهای انتخاباتی استان و دفتر نظارت شورای نگهبان باید ها و نبایدهای انتخاباتی را به نامزدها اعلام کردند تا انتخاباتی سالم، پرشور، باشکوه و باحضور حداکثری مردم شاهد باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت زمانی سوم لغایت نهم اسفندماه فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند و هرگونه تبلیغ در خارج از این زمان ممنوع است.

استان یزد چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد، از این استان ۲۰۴ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان تایید صلاحیت شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha