۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85390175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در خرمشهر تدارک دیده شد

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم به خصوص عشایر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در خرمشهر تدارک دیده شد.

مسعود خواست خدایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۵ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان خرمشهر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: نشست‌های توجیهی و آموزشی برای بازرسین، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات برگزار و مقدمات برگزاری انتخابات پرشور در خرمشهر فراهم شده است.

خواست خدایی با اشاره به چهار عنصر محوری برگزاری انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب و با تمرکز بر موضوع سلامت انتخابات، بر ضرورت آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه امسال تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی صرفا وظیفه آماده کردن زمینه مناسب برای انتخاباتی پرشور و سالم را به عهده داشته و حق استفاده از هیچ بخشی از بیت المال و امکانات دولتی برای تبلیغات داوطلبین را ندارند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر تصریح کرد: مردم در راستای گام دوم انقلاب و با توجه به سوابق و توانمندی‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی صالح و متعهد را راهی مجلس کنند.

خرمشهر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha