۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85389172
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر ورزش و جوانان: بیش از سه هزار طرح ورزشی ناتمام در کشور وجود دارد

آبادان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از دغدغه‌های دولت در حوزه ورزش، به سرانجام رساندن سه هزار و ۴۲۸ طرح ناتمام ورزشی در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی روز شنبه در بازدید از ورزشگاه پنج مهر آبادان بیان کرد: از آنجایی که حق مردم آبادان استفاده مناسب و بهتر از ظرفیت‌های ورزش و فوتبال است، تکمیل کردن این طرح‌ها در جلسه هیات دولت با حضور رییس جمهور مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در قالب ۲۵۰ طرح، صرف توسعه اماکن ورزشی در خوزستان شده و عزم دولت بر پیشرفت فضاهای ورزشی در سراسر کشور و همچنین خوزستان است.

هاشمی گفت: با وجود اینکه طی سفر هیات دولت اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای تخریب و بازسازی این ورزشگاه در نظر گرفته شده است و با توجه به وضعیت موجود لازم است گروه مشاور و کارشناسان نسبت به تصمیم گیری و مشاوره در این خصوص پای کار بیایند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در آبادان برای هر نفر حدود ۴۳سانتیمتر است ادامه داد: آبادان حدود ۶۹ سانتیمتر با استانداردها فاصله دارد و بهره‌وری مطلوب از این فضاها اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: به مدیران استانی ابلاغ شده که نه تنها برای بهره‌گیری از اماکن مربوط به وزارت ورزش و جوانان بلکه جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود دستگاه‌ها اقدام کنند.

هاشمی در خصوص استفاده از ظرفیت ورزش‌های آبی در خوزستان گفت: از این نوع ورزش استقبال می‌شود و آبادان و خوزستان پتانسیل بسیار خوبی در این خصوص دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha