۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85388294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس راه قزوین: جاده‌های استان لغزنده است

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85388294
رییس پلیس راه قزوین: جاده‌های استان لغزنده است

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزنده بودن راه ها هشدار داد و گفت: همه گردنه های استان با کاهش دید افقی روبه رو هستند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده، در زمان حاضر سراسر استان را تحت تاثیر قرار داده تا جایی که اکنون همه راه ها شاهد بارش باران است.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین، از ظهر امروز تا پایان وقت بارندگی ها از میزان و شدت بیشتری برخوردار خواهد بود تا جایی که شاهد بارش برف در همه گردنه های استان خواهیم بود.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: رانندگان توجه داشته باشند که به علت بارش باران برخی نقاط با احتمال انباشت و آبگرفتگی سطح جاده روبه رو است که توصیه می کنیم ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، تحت هیچ شرایطی در چنین شرایطی ترمز نگیرند و سعی کنند با کاهش سرعت خود، از آن عبور کنند.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایدار استان، به مسافران توصیه کرد که هر چه سریع تر نسبت به بازگشت خود در این شرایط عادی اقدام کنند.

رییس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: همه تیم های عملیاتی پلیس راه در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و اکنون نیز ترافیک در جاده ها و آزادراه ها عادی و روان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha