۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85388234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۸ میلیارد ریال برای بهینه‌سازی موتورخانه مشترکان گاز در کردستان هزینه شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۲۸ واحد موتورخانه مشترگان گاز استان با ۱۰۸ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال هزینه، بهینه‌سازی شده است.

احمد فعله گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهینه‌سازی سیستم حرارت مرکزی ۵۸۴ مشترک و یک میلیون و ۱۴ هزار مترمربع فضای گرمایشی استان در دولت سیزدهم انجام شد.

وی افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور اجرا و بهینه سازی موتور خانه های مشترکان خانگی، تجاری، اداری و مدارس از منابع داخلی شرکت ملی گاز و به صورت رایگان توسط مجریان ذی صلاح انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآورشد: طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در قالب ۹ راهکار و با اولویت صرفه جویی شامل عایق‌کاری کلیه لوله های آب گرم، مخازن و کویل ها، تنظیم و سرویس مشعل و تعویض تجهیزات فرسوده و تعمیر تجهیزات گردش آب است.

فعله گری ادامه داد: مشترکان دارای سیستم حرارت مرکزی موتورخانه، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.goc.nigc.ir در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

در حال حاضر یک هزار و ۶۵۰ روستای کردستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی و شهری ۱۰۰ درصد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha