۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85387627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان خودرو و تجهیزات جانبی با ۱۲۰ فقره سرقت در فردیس

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با ۱۲۰ فقره سرقت خودرو و تجهیزات داخل خودرو در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار " حمید هداوند" روز پنجشنبه اظهار کرد : در پی افزایش وقوع سرقت های خودرو در سطح شهرستان فردیس ، با توجه به اهمیت موضوع و خدشه دار شدن امنیت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های پلیسی، ماموران پلیس اگاهی شهرستان فردیس ۲ سارق سابقه دار دستگیر شدند .
هداوند بیان کرد : متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت خودرو و ۱۰۰فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان فردیس اعتراف کردند.
وی گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف خودروی قاچاق ۳۰۰ میلیاردریالی درفردیس

دستگیری سارقان خودرو و تجهیزات جانبی با ۱۲۰ فقره سرقت در فردیس

جانشین فرمانده انتظامی البرز، از کشف یک دستگاه خودروی جی ام سی قاچاق به ارزش ۳۰۰میلیارد ریال در شهرستان فردیس این استان خبر داد.
سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فردیس حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی جی ام سی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
نادربیگی اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، این خودرو فاقد مدارک مثبت گمرکی بوده و قاچاق محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این خودروی قاچاق را ۳۰۰میلیارد ریال برآورد کرده‌ و پرونده تشکیل شده و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.


دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ساوجبلاغ

دستگیری سارقان خودرو و تجهیزات جانبی با ۱۲۰ فقره سرقت در فردیس


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری شکارچیان و کشف سلاح غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" علی سلیمانی" گفت : در پی اعلام اخباری مبنی بر شکار غیر قانونی و نگهداری سلاح غیر مجاز توسط افرادی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدام اطلاعاتی و گشت زنی های میدانی، موفق به شناسایی ۲ نفر شکارچی مورد نظر در شهر " گلسار " شدند که با هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
سلیمانی با اشاره توقیف یکدستگاه خودرو در این خصوص بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۰۶ عدد فشنگ غیر مجاز، یکدستگاه دوربین شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha