۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85376306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف تریلر حامل کالای قاچاق در نظرآباد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85376306
توقیف تریلر حامل کالای قاچاق در نظرآباد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه تریلر حامل انواع کالای قاچاق در شهرستان نظرآباد این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز یکشنبه گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه تریلر به یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پس از رصد این تریلرر، کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی البرز به محل تخلیه بار این خودرو اعزام شدند و در بازرسی از آن ۹۵ کارتن دارو، یک دستگاه اینورتر، چند طاقه پارچه، تعدادقابل توجهی لوله آلومینیومی، ۱۱ کارتن سنگ معدنی، یک دستگاه یخچال صنعتی و تعدادی لوازم و مصنوعات چوبی قاچاق را کشف کردند.
هداوند اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
هداوند از دستگیری یک نفر در این زمینه و معرفی وی به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری سه اوباش سابقه دار درکرج

توقیف تریلر حامل کالای قاچاق در نظرآباد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: سه نفر اوباش سابقه‌دار و خطرناک که اقدام به ضرب و جرح یکی از شهروندان در منطقه جهانشهر کرج کرده بودند، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا دستگیر شدند.

سرهنگ "پیمان لطیفی" اظهار کرد : در پی ارجاع پرونده‌ای با موضوع ضرب و جرح یکی از شهروندان توسط سه نفر از اوباش سابقه‌دار شهر کرج در منطقه جهانشهر، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی ماموران هر سه نفر اوباش در مدت زمان کوتاه شناسایی و دستگیر شدند که به جرم خود مبنی بر ضرب و جرح یکی از شهروندان اعتراف کردند.

کشف ۳۹ هزار عدد مواد محترقه در البرز

توقیف تریلر حامل کالای قاچاق در نظرآباد

رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف یک دستگاه خودرو پژو حامل بیش از ۳۹ هزار عدد مواد محترقه قاچاق در آزادراه کرج -قزوین ( شهید فلاحی ) در این استان خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در آزادراه تهران - کرج به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ماموران موفق به کشف ۳۹ هزار و ۵۶۰ عدد مواد محترقه قاچاق شدند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دستگیری راننده این خودرو خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.


دستگیری سارقان سیم و کابل برق در کرج

توقیف تریلر حامل کالای قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری پنج نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " پیمان گودرزی " گفت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت سیم و کابل های برق در برخی از مناطق کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و تخصصی موفق شدند پنج سارق سیم برق را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی متهمان را به همراه اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
گودرزی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و با توجه به شواهد و قرائن موجود سارقان لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ مورد سرقت سیم برق در سطح شهر کرج اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha