۳۰ طرح درمانی علوم پزشکی مشهد در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۰ طرح درمانی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در راستای توسعه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تکمیل و تجهیز شده و به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر علیرضا مسلم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه‌اندازی بیمارستان ولایت، افتتاح ۲ پایگاه اورژانس و نیز تکمیل ۲۷ طرح توسعه بخش‌های درمانی و پاراکلینیکی از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این طرحها با هزینه‌ای بیش از ۹ هزار میلیارد ریال با زیر بنای بیش از ۳۹ هزار متر مربع تکمیل و تجهیز شده است.

اختصاص ۶۵۷ مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶۵۷ مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است که از این تعداد ۸۴ مجوز استخدامی برای حوزه بهداشت، ۲۲۵ مجوز برای اورژانس، ۲۹۶ مجوز برای بیمارستان ولایت و ۵۲ مجوز برای تأمین نیروهای بهورز اختصاص یافته است.

مسلم افزود: از ابتدای امسال، ٢ هزار و ٧۴۰ مکاتبه مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران ثبت و نیز هزار و ١۰۰ ابلاغ تبدیل وضعیت استخدامی صادر شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ پزشکی تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha