امام جمعه شیراز: مشارکت انتخاباتی، حفظ امانت جمهوری اسلامی است

 شیراز – ایرنا – نماینده ولی فقیه در فارس گفت: جمهوری اسلامی امانتی است که امام خمینی (ره) به ما سپرده و بر اساس وصیت نامه ایشان، امانت‌داری آن با حضور در صحنه انتخابات محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام روز چهارشنبه در نشــسـت مـعـرفــتی و تــحـلـیـلـی روشنـای انــقــلاب، با تفسیر آیه امانت، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی امانتی در دست ما است که جلوه‌ای از امانت الهی در باب ولایت است چرا که ما معتقدیم ولایت متعلق به امام عصر (عج) است و ولایت فقیه به نیابت از ایشان عهده دار است.

وی افزود: بنا به وعده قرآن کریم، اگر ولایت را قبول و از آن امانتداری کردیم پیروز هستیم.

نماینده ولی فقیه در فارس، یادآور شد: روزهایی که تا ۱۱ اسفند ماه باقی‌مانده تلاش کنیم تا داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان نیز برای مردم و جامعه روحانیت معرفی و شناسانده شود.

امام جمعه شیراز: مشارکت انتخاباتی، حفظ امانت جمهوری اسلامی است

چهار هزار مسجد فارس نیازمند فعالسازی است

دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهارهزار مسجد و مرکز مذهبی در استان فارس شناسایی شده، گفت: اگر این مراکز فعال شوند، هر چه هم دشمن تلاش کند کاری از پیش نمی‌برد.

وی ادامه داد: در برخی نقاط فارس، این آبادی را در محیط های مذهبی خود نمی بینیم؛ بنابراین باید با استفاده از تجربه قدیمی‌ترها و انگیزه و نشاط طلبه‌های جوان در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امروز ما تعداد قابل توجهی جوان طلبه داریم که حضورشان در عرصه فعالیت دینی و مذهبی باید سازماندهی شود و مورد حمایت قرار گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha