رفع دغدغه‌های اقتصادی، اصلی ترین مطالبه مردم در انتخابات است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، حوزه اقتصاد و مباحث مرتبط با آن را از مهمترین دغدغه‌های جامعه دانست و گفت: از این رو رفع دغدغه‌های مردم از اصلی ترین مطالبات مردم در انتخابات است و این مهم نقش مستقیم در مشارکت مردم در انتخابات دارد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، حسن شیخ نیا افزود: در کنار حضور و مشارکت مردم، فعالان اقتصادی بنا به ماهیت، نوع خدمت و نقشی که در اقتصاد و اشتغال کشور دارند بایستی همواره مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش مجلس شورای اسلامی در تدوین و اصلاح قوانین به عنوان بستر تحول و حرکت، از همه فعالان اقتصادی خواسته شده که با حضور و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود و حوزه اقتصاد به عنوان پیشران حرکت و تحول، توجه جدی داشته و نقش آفرینی کنند.

او اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم تامین اقلام و مایحتاج ضروری زندگی با کیفیت و قیمت مناسب است که در همین راستا معاونت اقتصادی استانداری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، تشکل‌های صنفی و اتحادیه و تولیدکنندگان، دو اقدام محوری و مهم یعنی ‘طرح از مزرعه تا سفره’ و ‘هزار فروشگاه زنجیره ای’ را در استان اجرایی کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: این دو طرح از سوی مردم استان بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از سوی وزیر کشور نیز به عنوان دو طرح موفق در تنظیم بازار و کنترل تورم معرفی شده است.

شیخ نیا افزود: اجرای این طرح ها به صورت هفتگی رصد و کنترل می‌شود تا بخشی از نیاز عمومی با حذف واسطه‌ها به صورت مستقیم در دسترسی مردم قرار گیرد.

او ادامه داد: در حوزه ارتباط با فعالان اقتصادی و جلوگیری از ایجاد تنش در حوزه تولید و اشتغال نیز کوشیدیم موانع و نارسایی های بخش تولید را به حداقل برسانیم و از مدیران بانک‌های عامل هم خواسته‌ایم که بیشترین تعامل و همکاری را با بخش تولید داشته باشند.

وی، در خصوص اقدامات مرتبط با کالابرگ هم گفت: با اطلاع رسانی بهنگام و دقیق از سوی اتاق اصناف، برگزاری جلسات توجیهی به شکل حضوری، وبیناری و از طریق سامانه مردم رسی، اطلاع رسانی مطلوبی در این زمینه در استان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha