سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه در حال برگزاریست

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره موسیقی فجر با حضور هنرمندانی از استان های کردستان، ایلام، لرستان، همدان و کرمانشاه در تالار انتظار در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، پوریا جلالی روز پنجشنبه افزود: سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۵ بهمن ماه در سالن انتظار کرمانشاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و همدان به میزبانی کرمانشاه برگزار و تا تاریخ ۲۷ بهمن ادامه دارد.

جلالی با بیان اینکه در بخش اصلی این جشنواره، هنرمندان و گروه‌های موسیقی طی سه روز ۴۸ اجرا به نمایش می گذارند، ادامه داد: این دوره از جشنواره رقابتی نیست و حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: بخش اول اجراها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و بخش دوم نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب ادامه دارد.

جلالی با بیان اینکه روز جمعه (۲۷ بهمن) ساعت ۲۱ آیین اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود، افزود: جشنواره موسیقی فجر امسال دوبخش اصلی و جانبی دارد که بخش جانبی آن شامل موسیقی پاپ و مقامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: بخش اول جانبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت «حامی» طی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم نیز بخش موسیقی مقامی است که با اجرای فرج علیپور، روز ۲۸ بهمن در تالار انتظار برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha