اسامی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان اعلام شد

سمنان - ایرنا - ستاد انتخابات استان سمنان اسامی ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از ستاد انتخابات استان سمنان، محسن فقیهی سرشکی فرزند احمد و سیدمحمدمهدی میرباقری فرزند سید حسن، ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان سمنان هستند.

ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد که اسامی داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان مطابق با اعلام شورای نگهبان است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

۴۶۱ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان پیش‌ثبت‌نام کردند و اکنون شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده به ۱۴۸ نفر رسیده است.

۶۷۹ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۴۷۶ شعبه شهری و ۲۰۳ روستایی و ۱۴۲ تعداد شعبه سیار و ۵۳۷ شعبه ثابت محسوب می شود.

مرحله نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای حوزه انتخابیه این استان با ثبت نام پنج نفر از روحانیانِ متقاضی پایان یافت که در این میان برخی از داوطلبان ادامه رقابت انصراف دادند یا رد صلاحیت شدند و در نهایت یک نفر به عنوان داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان سمنان تایید صلاحیت شد و یک نفر با تغییر حوزه انتخابیه به نامزدهای استان سمنان اضافه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha