انتخابات نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است

سنندج- ایرنا- دبیرحزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در کردستان گفت: انتخابات نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است، لذا دشمن با تمام توان سعی دارد آن را کمرنگ جلوه دهد.

عزت الله طیبی راد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بی شک دشمن بر روی هر نقطه ای که دست بگذارد، آنجا نقطه قوت جمهوری اسلامی به شمار می رود، برهمین اساس نیز تمام هم و غم خود را گذاشته تا این انتخابات را بی اهمیت جلوه دهد.

وی افزود: انتخابات از ارزشمندترین دستاوردهای نظام و انقلاب به شمار می رود، لذا هرچه ما انتخاباتی قوی‌تر، باشکوهتر و ارزشمندتر داشته باشیم، اقتدارمان در دنیا بیشتر خواهد شد.

دبیرحزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در کردستان ادامه داد: مردم ما در سخت‌ترین شرایط پای نظام و ارزش‌های انقلاب بوده‌اند و وفاداری خود به این نظام را نشان داده و نقشه‌های دشمنان و شیاطین را نقش برآب کرده‌اند، همین امر بیش از پیش بر اقتدار انقلاب افزوده است.

طیبی‌راد یادآور شد: همه اقشار مختلف مردم این بار نیز باید با حضور پرشور و آگاهانه خود درپای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات ۱۱ اسفند امسال مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند هرچند مردم ما خود آگاه هستند و هیچگاه بهانه به دست دشمن نمی‌دهند.

وی به نقش احزاب در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: احزاب همانند یک موتور محرکه می توانند هم مردم را به حضور باشکوه در انتخابات تشویق کنند و هم در فعال کردن جریانات نظام و ارزش‌های انقلاب به عنوان هدایتگر، حامی و جریان‌ساز ، پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: مردم ما مردمی وقت‌شناس هستند و قطعا در این شرایط که دشمنان می خواهند به ارزش‌های نظام خدشه‌ای وارد کنند فعالانه و آگاهانه در صحنه حضور پیدا کرده و لبیک گوی فرمان امام و شهدا خواهند بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha