۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85384166
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ دانشجوی دانشگاه‌های گیلان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

رشت - ایرنا - ۴۵۰ دانشجوی دانشگاه‌های استان گیلان اعم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، پیام نور و فنی و حرفه‌ای رشت امروز (دوشنبه) با بدرقه مسئولان این دانشگاه‌ها به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: ۲۶۰ دانشجوی زن و ۱۹۰ دانشجوی مرد در قالب ۱۵ دستگاه اتوبوس امروز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت (پل تالشان) به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل فکه، طلائیه و اروند اعزام شدند.

اکبر محمدی‌پور در حاشیه اعزام کاروان رهیان نور دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دانشجویان از امروز تا ۲۷ بهمن ماه جاری از مناطق یاد شده، بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی طی این مدت برای دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور افزود: شب‌های بله برون با روایتگری حاج حسین یکتا از جانبازان دفاع مقدس و پادگان میشداغ (شبیه‌سازی عملیات‌های دفاع مقدس در این پادگان) اعم این برنامه‌هاست ضمن اینکه برنامه راهیان پیشرفت نیز برگزار می‌شود.

محمدی‌پور با بیان اینکه تا پایان امسال، ۲ اعزام دیگر از کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان گیلان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این اعزام‌ها از ۲۸ بهمن تا ۲ اسفند و ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در مجموع اعزام سه هزار دانشجو در قالب سه اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha